Jumaat, Julai 14, 2017

JUS ASMAK GOLD - minuman kesihatan seisi keluarga

Assalamualaikum

WOW 😱 Bagaimana Ibu Ini Selamatkan Anaknya Yang tiba-tiba semput??

Kesian tengok Aisyah, muka sampai biru jadinya bila semput menyerang 😰

Ibu mana yang sampai hati bila anak kecilnya tercungap-cungap untuk bernafas.

Kalau dibiarkan berterusan, mungkin anak akan koma, oksigen tak sampai ke otak...

Nak bawa ke klinik, hari dah larut malam...

Suami pun tak ada sebab pergi outstation~

Nak panggil teksi malam-malam begini terasa takut

Selepas call suami, terdetik untuk scroll FB cari 'jus herba asma'

Terbaca iklan tentang jus yang masuk berita dalam TV Al Hijrah baru-baru ni, dengarnya boleh untuk semput....macam tau-tau je aku ada masalah tu..Aku call ejen jus tu, Alhamdulillah malam tu juga jus tu sampai ke tangan. Yang ni aku respek...servis yang pantas!

Aku bagi anak aku minum jus tu, ikut arahan yang diberi. Alhamdulillah, dengan izin Allah, pernafasan Aisyah mula lancar dan dapat melelapkan mata. Begitu juga aku dapat tidur setelah seharian bekerja di pejabat dan rumah.

Lega rasanya, bersyukur sangat....

Dengan RM 44 dapat menjimatkan kos untuk teksi, ubatan klinik dan masa.
Bukan RM yang jadi ukuran tapi kesihatan yang perlu diutamakan..

JUS ASMAK GOLD
Wasap sekarang
0135819100
0135819100
0135819100

#JusAsmakGold
#1rumah1mham
#mHOME


Tiada ulasan:

Catat Ulasan