Khamis, Julai 06, 2017

Jamu sedap pilihan Wanita masa kini

Assalamualaikum

Ada orang sensitif kalau sebut jamu.Tak suka,tak yakin dan macam-macam alasan lagi.
Saya dari bujang tak tahu kenapa,suka lak jamu-jamu ni.Tapi bukanlah pengguna tegar.Pernah la makan beberapa jenama yang ada kat pasaran.Tapi tetap tak jadi pengguna setia.

Ingat lagi saya terbaca,jamu ni berasal dari perkataan jagalah dirimu,wallahualam.
Tujuan jamu untuk kesihatan dalaman kan.Cuma setiap jamu tu ada herba-herba yang khusus untuk wanita dan fungsinya berbeza tapi saling melengkapi.

Suka tak korang kalau ada supplement ala-ala jamu tapi dalam bentuk tablet berperisa coklat?
Macam pelik je kan.
Tapi kandungannya dari kacip fatimah,ubi puteh,betik hijau,akar dong quai,serapat,kunyit dan vitamin A?  Semua yang power kan bahan-bahannya?
Yang mengandung jangan nak cuba makan pula.Tak boleh.Kalau belum mengandung dan nak cuba,digalakkan sangat.
Kunyah-kunyah je untuk kesihatan dalaman.

Asmak Queen ni under pemakanan.Jadi tak boleh nak claim itu ini.Tapi anda pasti tahu khasiat setiap bahan dalam setiap tablet kan.Dah tak perlu buat sendiri dah satu-satu,susah.Tapi kalau korang banyak masa makan yang fresh buat sendiri lagi bagus.

Nak mudah, mai kontek cikgu..dahla sedap berkhasiat dan berkesan lagi tu!

Ni nombor cikgu 013-5819100 (cikgu Basariah)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan