Seo Services

Ekzema dan Psoriasis

Ekzema Dan Psoriasis?

Merupakan penyakit yang berbeza tetapi berkongsi satu simptom yang sama iaitu kulit yang kering dan gatal. Ekzema menyebabkan kulit menjadi panas, kering, gatal dan bersisik. Psoriasis diketahui melalui tompokan merah pada kulit dan diselaputi  lapisan putih.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Testimonial
-+-+-+-+-+-+-+-+-+

" Allah izin, saya menghidap penyakit eczema 3 bulan yang lalu. Banyak ubat-ubatan daripada klinik yang sudah saya gunakan dan ada juga beberapa jenis ubat yang saya alah. Penggunaan ubat daripada klinik memang tidak sesuai dengan eczema yang saya hadapi. Alhamdulillah, saya ada terbaca  tentang Bedak Asmak di FB. Saya telah menggunakan 4 botol Bedak Asmak secara berterusan sehingga menampakkan hasilnya. Alhamdulillah, eczema saya semakin berkurangan dan saya amat lega kerana tidak lagi merasa rimas dan gatal-gatal yang keterlaluan bila eczema menyerang. Syukur sangat ditemukan dengan Bedak Asmak" - Zila 32 tahun, Bandar Baru Bangi

" Waalaikumsalam. Alhamdulillah emak saya suka sangat sis. Dia cakap psoriasis kulit dia semakin baik. Selalunya bahagian yang sakit tu  (area lutut) akan kering dan rasa panas je. Tapi sejak sapu bedak ni, Alhamdulillah kulit tu  nampak better and tak kering. InsyaAllah habis nanti saya akan order lagi"

Kenapa perlu menggunakan Bedak Asmak?

Kerana Bedak Asmak 100% natural yang diperbuat daripada tanah liat putih yang mengandungi pelbagai jenis mineral  yang berguna untuk kulit dan tubuh badan kita.

Penawar zaman-berzaman untuk semua jenis masalah kulit

Mencari penawar untuk masalah kulit anda hubungi nombor dibawah untuk pertanyaan lanjut.


013-5819100 Cikgu Basariah

Ekzema dan Psoriasis Ekzema dan Psoriasis Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Julai 24, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.