Seo Services

Hujan

Assalamualaikum

Sepanjang minggu ni boleh dikatakan hujan di kebanyakan hari.

Anak-anak saya mula menunjukkan telatah bosan al maklum x boleh nak ke mana-mana. Bukan tak boleh, leceh!

Walaupun di rumah saja, tapi kerja umpama tak pernah selesai. Ni nak buat alasan sebab blog ni semakin suam-suam kuku..(eh, bukan mmg dah sejuk ke?haha)

Seperkara yang sangat perasan, atau perasaan saya saja..pelayar mozilla firefox ni macam agak 'slow'. Satu lagi tgk dok minta derma..kenapa ek? Kalian perasan tak? Ke perasaan saya je ni?huhu..

Oklah, situasi  hujan lembap ni menjadikan saya agak lembam.


Jumpa lagi. Wassalam.

p/s: Sapa yang nak beli produk yang saya jual boleh p atau whatapps ye..walaupun hujan dan lembam, bisnes masih berjalan seperti biasa..hahaha..(^_^)

pm/whatapps: 0135819100 (Basariah)
Hujan Hujan Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Disember 22, 2014 Rating: 5

4 ulasan:

  1. hujan..memang malas kan.rileks je teacher..cuti sekolah kan..

    BalasPadam
  2. slow pun update x per lagi... saya dah bertahun x update blog...hari ni baru dpt buat new entri...;) jemput la singgah..

    BalasPadam

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.